Empower Customers By Transforming Business Processes

August 4, 2011
A Roundtable Discussion With Forrester Analysts
by Connie Moore, William Band, and Craig Le Clair
with Mike Gilpin, Paul Hagen, Rob Karel, Kate Leggett, Derek Miers, and Emily Fowler-Cornfeld

Figure 1: On-Premises Process ERP/CRM Infrastructure Will Disintegrate

F1

Figure 2: Customer Journey Map

F2

Figure 3: Functional Building Blocks For Effective Data Governance

F3

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s